پروژه نصب رسوب زدا هیدروفلو در شرکت گاز انگلستان | پکیج های گرمایشی و آبگرمکن ها

دستگاه هیدروپت انگلستان، سختی گیر

ارزیابی عملکرد رسوب زدا هیدروفلو در شرکت گاز انگلستان

دستگاه هیدروپت شرکت گاز انگلستان

شرکت گاز انگستان یکی از بزرگترین تامین کننده‌های انرژی در بخش خانگی است. کنترل رسوب آب در انگلستان، یکی از بخش‌هایی است که شرکت British Gas به مشتریان خود خدمات ارائه می‌نماید. با افتخار در بخش کنترل رسوب محصول سختی گیر پکیج هیدروفلو ساخت شرکت هیدروپت به عنوان تنها مرجع مقابله با رسوب معرفی شده است. بیشتر شهرهای انگلستان دارای آب با سختی بالا هستند که همین امر موجب تشکیل رسوب در لوله‌های آبسرد و آبگرم ساختمانها و به ویژه آبگرمکن های دیواری و بویلرها می گردد. رسوبزدایی پکیج گرمایشی در انگستان در سال 2019 حدود 80 پوند بدون هزینه ایاب و ذهاب هزینه در بر دارد.

قیمت سختی گیر پکیج در انگستان حدود 200 پوند است و با توجه به متوسط TDS آب که حدود 400 الی 500 میلی گرم است، یک پکیج گرمایشی هر 8 ماه یکبار نیاز به اسید شویی پیدا می‌کند. رسوبزدا یی پکیج یا آبگرمکن دیواری با محلول رسوبزدا یا اسید زمانبر و خطرناک بوده و می‌بایست نکات ایمنی کاملا رعایت گردد. دفع پسآب اسیدی به شبکه فاضلاب بدون خنثی سازی ممنوع است. هزینه خرید و نصب سختی گیر پکیج هیدروفلو در انگستان با توجه به محافظت لوله‌های آبگرم کل ساختمان و صرفه جویی در مصرف انرژی و عدم تعویض قطعات در اثر استهلاک و رسوب زیر یک سال است.
در تصویر زیر با مراجعه به بخش کنترل رسوب یا Limescale Control، تکنولوژی رسوب زدایی شرکت هیدروپت معرفی شده است. شرکت رسوب زدا هیدروپت از سال 1992 تنها مرجع سختی گیر الکترونیکی آب در British Gas است.

دستگاه هیدروپت انگلستان، سختی گیر

لینک معایب سختی گیر پلی فسفات پکیج

دستگاه هیدروپت انگلستان، سختی گیر

error: Content is protected !!