نصب رسوب زدا هیدروفلو در برج دیپلمات-ولنجک | برج‌های خنک کن

رسوبزدایی,رسوبزدا,رسوب زدا,سختی گیر,سختیگیر

نصب رسوب زدا هیدروفلو در برج دیپلمات-ولنجک

نصب رسوبزدا هیدروفلو در برج دیپلمات ولنجک

مجموعه ساختمانهای دیپلمات در منطقه 1 تهران که عمدتاً در ولنجک و زعفرانیه قرار دارند. یکی از لوکس ترین برند های ساختمانی تهران می باشد که موفق به دریافت ستاره بین المللی کیفیت از ژنو سوئیس در سال 2015 شده است. پرداختن به جزئیات و استفاده از بهترین مصالح و تجهیزات در گوشه گوشه ساختمان به چشم می خورد. شرکت رادین گستر سینا با هدف ارائه برترین تکنولوژی سبز دنیا ( رسوبزدا هیدروفلو ) در زمینه مقابله با رسوب خوردگی و حذف سختی گیرهای رزینی از تاسیسات، کلیه تجهیزات موتورخانه اعم از چیلر جذبی ابارا، برجهای خنک کن ابارا – شینوا، دیگ های فولادی آبگرم و منابع کویلی را با رسوبزدا های هیدروفلو در تاریخ 28/08/92 تجهیز نموده و امکان استفاده مستقیم از آب چاه در تاسیسات مهیا شده است.

با توجه به صعودی بودن بهای آب به ویژه در فصل تابستان صرفه جویی قابل توجهی در بخش آب مصرفی ساختمان لحاظ گردیده است. پس از 4 سال کار کندانسور و ابزوربرها در دی ماه 96 باز که تصاویر نشان دهنده ی کیفیت عملکرد رسوبزدا هیدروفلو می باشد . همچنین برج های خنک کننده – ژاپنی – ابارا – شینوا، پس از 4 سال بهره برداری مداوم در وضعیت بسیار خوبی می‌باشند.

کویل های منابع کویلی تاکنون باز نشده‌اند و دمای آبگرم مصرفی همیشه بالا و مورد رضایت ساکنین بوده است. یکی از مهمترین ویژگی های رسوبزدای هیدروفلو حفاظت مدار لوله کشی بسته ( فن کویل ها – رادیاتورها ) در مقابل خوردگی است. نمونه آب مدار بسته به قدری شفاف و فاقد زنگار است که با آب شهری قابل تمیز و تشخیص نمی باشد. با توجه به عمر بالای رسوبزدای هیدروفلو که بیش از 35 سال می باشد، هیچگاه ساکنین با استهلاک و یا تعویض بویلرها، چیلرها و یا انتقال حرارت نامناسب در فن کویل ها مواجه نخواهند شد. برندهای مطرح ساختمانی در منطقه 1 تهران رسوبزدای هیدروفلو را انتخاب می نمایند.

برج خنک کن این مجموعه با سیستم اتوماتیک بلودان راین گستر سینا تجهیز شده است که توسط سنسور TDS سختی آب را سنجید و در صورت بالا رفتن از حد مجاز (قابل تعریف) زیر آب زنی انجام می دهد .

رسوبزدایی,رسوبزدا,رسوب زدا,سختی گیر,سختیگیررسوبزدایی,رسوبزدا,رسوب زدا,سختی گیر,سختیگیر

رسوبزدایی,رسوبزدا,رسوب زدا,سختی گیر,سختیگیررسوبزدایی,رسوبزدا,رسوب زدا,سختی گیر,سختیگیر

رسوبزدایی,رسوبزدا,رسوب زدا,سختی گیر,سختیگیررسوبزدایی,رسوبزدا,رسوب زدا,سختی گیر,سختیگیر